Het Grand Theatre heeft Buro Mix gevraagd om, samen met Club MIX te onderzoeken hoe de stad Groningen meer betrokken kan worden bij wat er plaatsvindt in het Grand Theatre. En hoe de activiteiten van het Grand Theatre beter afgestemd kunnen worden op de interesses, behoeften en belevingswereld van de stad en haar inwoners. 

Club MIX is op verschillende momenten uitgenodigd om voorstellingen te komen bezoeken bij het Grand Theatre. Na afloop zijn er gesprekken gevoerd over hun ervaringen.

De focus lag op een aantal onderwerpen, namelijk; informatievoorziening en communicatie, bereikbaarheid, toegankelijkheid, sfeer en inrichting, garderobe, en service en personeel. 

Alle Club MIX leden waren positief over het project. Hun bereidheid om naar voorstellingen te gaan en deze aan te bevelen bij vrienden, familie, gemeenschap etc is groot. Een aantal grote drempels zijn de informatievoorziening over voorstellingen en de ticketprijs.

Aanbevelingen:

  • Kortingsacties om te verspreiden in de eigen gemeenschap / vriendengroep. Op deze manier fungeert het CLUB Mix lid als ambassadeur, heeft men gelijk iemand (of meerdere personen) om mee naar het theater te gaan en is de drempel van de ticketprijs verlaagd. 

  • Zet Club MIX/Beste Buren in om specifieke voorstellingen te verspreiden in hun netwerk.

Previous
Previous

Link050 - nieuwkomers op de werkvloer